Wzorcownia na Dniach Włocławka
W weekend, 20 i 21 czerwca 2009 r., odbyły się obchody Dni Włocławka, które są największą plenerową imprezą w mieście. Wzorcownia była jednym ze sponsorów tego wydarzenia.
Sponsoring był pierwszą odsłoną działań reklamowych mających na celu promocję Centrum. Na Bulwarach nad Wisłą pojawiło się obrandowane stoisko Wzorcowni, przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych mieszkańcach miasta. Był to jeden z najbardziej obleganych punktów całej imprezy.
W ramach hasła „Wzorcownia jak malowana” dzieci pod okiem klauna brały udział w licznych konkursach plastycznych z nagrodami, a stoisko do malowania buziek cieszyło się tak dużym powodzeniem, że chętne maluchy czekały na swoją kolej nawet przez godzinę. Ponadto, wśród tłumów włocławian uczestniczących w festynie można było spotkać hostessy i szczudlarzy rozdających ulotki, cukierki, balony i kolorową kredę Wzorcowni.
Zorganizowanie stoiska Wzorcowni miało na celu przede wszystkim promowanie i budowanie pozytywnego wizerunku Centrum oraz przypomnienie o zbliżającym się otwarciu. Rodzinny festyn, w którym bały udział całe rodziny sprzyjał budowaniu community relations.
« powrót